سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی انتخاب زبان پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
< 1 2

90/6/5
9:50 ص

راهپیمایی‌روز قدس در اولین‌سال‌مقارن‌بیداری‌اسلامی باشکوه‌تر از همیشه

راهپیمایی روز قدس،‌ امروز باشکوه تر از هر سال برگزار شد. مردم روزه‌دار تهران از ساعات اولیه صبح از مسیرهای اعلام شده با شعارهای ضدآمریکایی و ضداسرائیلی به سمت دانشگاه تهران حرکت کردند. حضور گسترده مسئولین نظام در راهپیمایی روز قدس قابل توجه بود.

راهپیمایان امروز روز قدس تهران همچنین با سر دادن شعارهایی ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی حمایت همه جانبه خود را از آرمان‌های قدس شریف اعلام کردند. راهپیمایان تهرانی همچنین با سردادن شعارهایی از بیداری کشورهای اسلامی حمایت و دخالت بیگانگان در این کشورها را محکوم کردند.

فلسطین قلب امت اسلامی است

رئیس جمهور در جمع روزه داران تهرانی که برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور به هم رسانده بودند،به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه تهران اظهار داشت: کاری مهم است که برای خدا باشد و کار برای غیر خدا بی ارزش است، حتی اگر کاری در ظاهر دینی باشد. شیطان هفت هزار سال عبادت کرد از آنجا که این عبادت برای خدا نبود به جای کمال آفرینی او را ساقط کرد.

رئیس جمهور با اشاره به ماه مبارک رمضان ، گفت: ماه رمضان، ماه محبت و رحمت است. قلب انسان کانون محبت است به نسبت خالی شدن قلب از محبت کینه ها جای او را پر می کند.

احمدی نژاد افزود: همه مشکلات عالم به خاطر آن است که عده ای با قلب های خالی از محبت و سرشار از کینه مدیریت عالم را به دست گرفته و اگر به جایی برسیم که دلها سرشار از رحمت شود همه مشکلات جهان حل خواهد شد.

ادامه مطلب...

  

90/6/5
9:46 ص

 نرم افزار چند رسانه ای سفیران عشق روایتی از ده فرمانده دوران دفاع مقدس منتشر شد.alt

به گزارش سایت ساجد نرم افزار سفیران عشق درباره شهیدان ابراهیم همت و حسین خرازی و علی صیاد شیرازی و محمد بروجردی و احمد متوسلیان و حسن باقری و مهدی زین الدین و مصطفی چمران و احمد کاظمی و مهدی باکری است که در قالب 2لوح فشرده    DVD گردآوارده شده است.
  

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ        
       





Powered by WebGozar