سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی انتخاب زبان پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
1 2 >

90/6/8
12:31 ع

در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر حضرت آیت الله خامنه ای با عفو و تخفیف مجازات هزار و دویست و هجده نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب ، سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان قضایی نیروهای مسلح موافقت کردند.
آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر طی نامه ای به رهبر انقلاب اسلامی پیشنهاد عفو و تخفیف مجازات 1218 نفر از محکومان را که در کمیسیون عفو و بخشودگی واجد شرایط لازم تشخیص داده شده اند ارائه کرده بود که مورد موافقت مقام معظم رهبری قرار گرفت.


  

90/6/7
11:6 ص

ولایت فقیه از دیدگاه امام خمینی

(( اطیعوا الله واطیعوا الرسول واولی الامر منکم )) ترجمه : اطاعت کنید ازخدا ورسولش واولیاء امورایشان .(سوره نساء آیه59)


(( پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد )) امام خمینی
(( ولایت یک انسان پیوستگی ووابستگی مطلق اواست به ولی)) (آیت الله خامنه ای)

ادامه مطلب...

  

90/6/7
11:3 ص

 

                                              حدیث معروف امام زمان (عج) درباره ولایت فقیه

در حوادث و رخدادهایی که واقع می شود به روایت کنندگان حدیث ما رجوع کنید که آنان حجت من بر شمایند و من حجت خدا بر آنانم. (توضیح حدیث و منبع در "زندگی این عالم")


  

90/6/6
12:0 ص

حضرت آیت الله خامنه ای خاطرنشان کردند: ملت ایران و دیگر ملتهای مسلمان در روز قدس حرف حقی را که استکبار حداقل شصت سال برای خاموش کردن آن سرمایه گذاری کرده بود، فریاد می کنند.alt

 
به گزارش سایت ساجد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در چهارمین دیدار رمضانی رهبر معظم انقلاب با نخبگان کشور، صدها نفر از استادان و اعضای هیأتهای علمی دانشگاهها، عصر امروز در دیدار با حضرت آیت الله خامنه ای، به تبادل نظر درباره مسائل دانشگاهی – علمی – پژوهشی – اجتماعی – فرهنگی – سیاسی و اقتصادی پرداختند.
در هفته های اخیر نیز دانشجویان – «شعرا و ادیبان» و فعالان اقتصادی در جلسات جداگانه با ایشان دیدار و گفتگو کرده بودند.
  

90/6/5
9:51 ص

 

در چهارمین دیدار رمضانی رهبر معظم انقلاب با نخبگان کشور، صدها نفر از استادان و اعضای هیأتهای علمی دانشگاه‌ها، عصر روز چهارشنبه در دیدار با حضرت آیت الله خامنه ای، به تبادل نظر درباره مسائل دانشگاهی – علمی – پژوهشی – اجتماعی – فرهنگی – سیاسی و اقتصادی پرداختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در آغاز جلسه عصر امروز، 14 نفر از اعضای هیأت‌های علمی دانشگاه‌ها، بیش از 2 ساعت، درباره مسائل مختلف اعلام نظر و «پیشنهادها – انتقادها و راه حل‌های خود» را مطرح کردند.

حضرت آیت الله خامنه ای پس از شنیدن و تأمل در سخنان استادان دانشگاه، سخنان مهمی در زمینه پیشرفت علمی کشور و نقش دانشگاه‌ها و همچنین اهمیت روز قدس بیان کردند.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به نزدیک بودن روز قدس افزودند: روز قدس یک روز بین‌المللی اسلامی و روز بزرگ و مهمی است که ملت ایران و دیگر ملت‌های مسلمان، حرف حقی را که استکبار حداقل شصت سال برای خاموش کردن آن سرمایه گذاری کرده بود، فریاد می کنند.

ادامه مطلب...

  

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ        
       





Powered by WebGozar