سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی انتخاب زبان پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

90/6/5
9:46 ص

 نرم افزار چند رسانه ای سفیران عشق روایتی از ده فرمانده دوران دفاع مقدس منتشر شد.alt

به گزارش سایت ساجد نرم افزار سفیران عشق درباره شهیدان ابراهیم همت و حسین خرازی و علی صیاد شیرازی و محمد بروجردی و احمد متوسلیان و حسن باقری و مهدی زین الدین و مصطفی چمران و احمد کاظمی و مهدی باکری است که در قالب 2لوح فشرده    DVD گردآوارده شده است.
در این مجموعه آثاری هم چون اسناد.فیلم.عکس.خاطره.کتاب. کلام رهبر.وصیت نامه.صوت و زندگی نامه.گرد آوری شده و به صورت زیر مجموعه  های موضوعی هم چون صدای شهید و درباره شهید جمع منبر است.
مجموعه سفیران عشق توسط مجتمع فرهنگی آیت ا...بهشتی که در فرضیه تولیدات فرهنگی هم چون کتاب نشریات و نرم افزارهای چند رسانه ای فعالیت های بیرونی مجمع تخصص فعالیت می کنند.در کنار مجتمع فرهنگی شهید بهشتی موسسه سر تاک هنر رایانه یک مجموعه خصوصی با هدف ترویج معارف و اندیشه های اسلام ،فرهنگ و تمدن غربی ایران زمین قدم در عرصه رسانه های دیجیتال گذاشت و با استفاده از روش های نوین ارتباطی وبا تشکیل واحدهای تخصصی وتوجه خاص به محتواگرایی دارد.
 علاقه مندان جهت دریافت نرم افزار چند رسانه ای سفیران عشق می توانند به پایگاه اینترنتیWWW.Rastakehonar.irمراجعه نمایند. و یا با شماره 09124112884- 22650335تماس حاصل نمایند.
قیمت نرم افزار: 10000تومان است.لازم به ذکر است هرگونه تکثیر از این اثر شرعا حرام است.


ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ        
       





Powered by WebGozar